Wednesday 2 April 2014

PART TIME JOB

Salam~

Berabad jugak tak singgah~ alasan kukuh --> BUSY!

Now, dah habis belajar. Just waiting for my graduation day. Don't know the date yet. For now, just staying at home doing a part time job! Jadi agen dropship sahaja. Oklah sementara menunggu masa yang sesuai untuk bekerja. 

May i present to you .. jeng jeng jeng --> Byliyana 

Nama byliyana ni aku buat ada sebab~ means aku dah berfikiran jauh dalam dunia bisnes. Bisnes apa tu kena surprise lah~ haha. Now, tengah kumpul modal (aku tak nak guna duit sesiapa) untuk wujudkan bisnes entah tahun ke berapa baru benar-benar wujud! Sekarang sedang aktif di alam maya which uols boleh visit my facebook page > https://www.facebook.com/byliyana and instagram >  https://www.instagram.com/byliyana  

Aku percaya rezeki ada di mana-mana. Setiap orang ada rezeki masing-masing. Dunia perniagaan ni dah lali dengan aku dari masa Sekolah Rendah lagi! (Tapi kecil-kecilan la) Tak percaya? cuba tanya kawan-kawan sekolah aku dulu. haha. Gigih jual pensel and pen. sobs~ 

And aku percaya MUNGKIN rezeki aku di dalam bidang ni. Doakanlah supaya ia berjaya diwujudkan.

Apa yang aku TOLONG jual? Banyak jugak la~
>Catalyst product
>Aksesori handphone (monopod, shutter, cliplens, usb cable, speaker, earphone, powerbank, waterproof phone casing)
>Tudung (shawl, square scarf, hoodie, halfmoon, instant shawl, express awning)
>Al quran Madina Pelangi & Digital Al Quran
>Telekung Lycra Korea
dan mungkin akan ada lain-lain produk soon~

Gigih cari modal kan~ i bukan orang kaya. haha

From now on, this blog will be official blog for byliyana. Any updates regarding products that I sell will be publish in this site. 

The End. 

No comments:

Post a Comment